Landing page jako narzędzie do promocji

0
91

Landing page to strona, która stanowi jedną z wielu form promocji sklepów internetowych. Niestety, ale newsletter, nawet ten doskonale przygotowany, nie wystarczy do zainteresowania klientów ofertą. Aby tak się stało, musimy również zadbać o idealnie przygotowaną stronę docelową. Odnośnik, w który kliknie klient po przeczytaniu wiadomości, lub odwiedzeniu strony głównej, musi zachęcać i przekonywać treścią. Stawiając na kompleksową obsługę i wsparcie dla swoich klientów Freshmail.pl oferuje kreator, w którym można ją stworzyć w przystępny sposób.

Czym jest landing page?

Ktoś, kto po raz pierwszy spotyka się z tym określeniem, zapewne pomyli tą stronę ze stroną główną. Nic bardziej mylnego. Landing page to strona docelowa, która ma za zadanie przekazać najistotniejsze informacje. Ma ona zachęcić do podjęcia dalszych kroków. Czym zatem różni się od strony głównej? Przede wszystkim brakiem zbędnych informacji i menu głównego. To wszystko jest tam niepotrzebne, ponieważ strona lądująca ma inne sprecyzowane cele, jak przykładowo zbieranie danych.

Do czego można wykorzystać landing page?

Ten rodzaj strony skupia się jedynie na skuteczności w przekazaniu lub pozyskaniu informacji. Za jej pomocą można zachęcać klientów do pobrania jakiegoś materiału, zaprezentowania nowości w sklepie lub zaproponowania usługi. Taka strona zawiera niezbędne i zwięzłe informacje, zdjęcia oraz przycisk, który przeniesie na stronę zakupu. Innym sposobem wykorzystania strony lądującej jest przykładowo zaoferowanie potencjalnym klientom rabatu w zamian za zapisanie się na newsletter. To tylko jeden z wielu przykładów promocyjnych. Może to być także darmowy e-book, związany z tematyką strony oraz wiele innych ofert. Jest to niezwykle skuteczny sposób, ponieważ nic tak nie działa na klientów jak promocje. Jest to również rozwiązanie przyszłościowe, ponieważ możemy zbudować bazę ewentualnych klientów i do nich kierować odpowiednio spersonalizowane oferty.

Landing page a FreshMail

FreshMail daje klientom dwie możliwości odnośnie wyboru adresu strony. Może to być domyślny adres URL, który ustawiamy w kreatorze podczas tworzenia strony. Inną opcją jest wybranie własnego adresu, ale jedynie w subdomenie. Istnieje również możliwość integracji strony lądującej z Google Analytics. To doskonała kontrola odsłon, kliknięć oraz informacji o rodzajach urządzeń z jakich korzystają klienci. Pozwoli to na jeszcze lepsze dopasowanie treści oraz zadbanie o kompatybilność strony z każdym rodzajem sprzętu. Na klientów FreshMaila czeka również intuicyjny kreator, który krok po kroku pozwoli na zbudowanie strony docelowej. Rozpoczniemy prace od ustawień parametrów, poprzez wybór szablonu, na edytorze kończąc. Przez cały proces przeprowadzi nas pisemny poradnik lub przewodnik w formie filmu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here