Markowe torebki – czy warto je kupować?

0
157

Światowe gwiazdy showbiznesu, uchodzące za ikony stylu, na każdym kroku wywołują w tobie poczucie niższej wartości. Pokazują ci, że tylko dzięki luksusowym ubraniom i torebkom możesz poczuć się lepiej – jak pełnowartościowa i świadoma swojego piękna kobieta. Według tej teorii, dopóki będziesz ubierać się w lumpeksach czy zwykłych sieciowych sklepach, tak długo nie zdołasz wydobyć z siebie prawdziwego luksusowego piękna. Sama dobrze wiesz o tym, że są to totalne bzdury, mające tylko jeden cel – mające wywołać w twojej podświadomości pragnienie zakupu luksusowej rzeczy i to w taki sposób, byś zaczęła sądzić, iż bez niej twoje życie będzie gorsze lub czegoś w nim zabraknie. Nie chcesz się na to oszukać. Nie poddajesz się działaniom marketingowym największych marek i znanych projektantów, ale w głębi serca czasem zastanawiasz się nad tym, czy przypadkiem taka ekskluzywna torebka liu jo nie mogłaby poprawić wartości twojej garderoby. Jeżeli więc dopiero co rozpoczynasz swoją przygodę z ekskluzywnymi produktami, nie kombinuj ze zwykłymi ubraniami czy butami, a sięgnij właśnie po torebkę. Za ten rodzaj dodatku czasem naprawdę warto zapłacić trochę więcej. A zaraz się przekonasz o tym, z czego to w ogóle wynika.

Po pierwsze – wygląd. Chcesz czy nie, droga i markowa torebka zawsze będzie prezentować się lepiej od tej, którą kupisz w zwykłej sieciówce, chińskim sklepie lub na targowisku. Spójrz jednak na aktualne oferty luksusowych marek. Jeżeli nigdy wcześniej do nich nie zaglądałaś lub nie robiłaś tego zbyt często, na pewno zdziwi cię to, że nie uświadczysz w nich dodatków w stu procentach zgodnych z współczesnymi trendami. Sieciowe sklepy mają bowiem inne strategie działania. Muszą sprostać aktualnym wymaganiom klientów i z racji tego bawią się nowoczesnym wzornictwem i motywami rozsławianymi przez niszowych projektantów, byleby tylko zaproponować konsumentom coś nowego i świeżego. Oczywiście sami na tym zyskują. Sprzedają więcej produktów, bo zmuszają ludzi go kupowania coraz to nowszych artykułów. Skoro czarne proste torebki przestały być już modne, po jednym sezonie musisz już kupić coś innego, nawet jeśli te klasyczne wciąż ci się podobają. Luksus to jednak nie tylko aktualne trendy. Największe marki odzieżowe tego świata, m.in. Chanel czy Dior, od lat mają w swoich ofertach dokładnie te same modele torebek. Czy upływ czasu wpłynął jakkolwiek na ich wartość? Może odrobinę, ale jak na to zawrotne tempo zachodzących w modzie zmian jest on nieznaczny i ledwie zauważalny. Design torebek luksusowych doskonale opisuje jedno słowo – klasa. Uniwersalność i ponadczasowość tych wyrobów pozwoli ci cieszyć się nimi długimi latami. Nawet jeśli teraz wydaje ci się, że jest to zupełnie niemożliwe.

Trudno też jakkolwiek walczyć z teorią, że gdy za coś zapłacisz więcej, zdobywasz lepszą jakość produktu. Jest to prawda, której w żaden sposób nie da się podważyć, a przynajmniej nie da się tego zrobić w przypadku luksusowych marek odzieżowych. Torebka liu jo na pewno będzie cię dużo kosztować. Jeżeli więc póki co starasz się walczyć ze swoją zachcianką, byleby tylko po nią nie sięgać i byleby nie pozbywać się połowy swoich oszczędności, na pewno będziesz tłumaczyć to sobie tak, że ta przepięknie wyglądająca rzecz i tak nie jest warta swojej ceny. Oszukujesz jednak w ten sposób samą siebie. Pomyśl tylko, ile razy w przeciągu ostatnich pięciu lat zdarzyło ci się wyrzucić jakąś torebkę. Największe firmy odzieżowe opanowały jedną sztukę do perfekcji – kilka lat temu nauczyły się tworzyć rzeczy w taki sposób, by na pierwszy rzut oka wyglądały one doskonale, ale by już po paru miesiącach zaczęły się niszczyć, aż do uzyskania bezużytecznej formy. Wiesz dobrze, że jest to niepodważalna prawda. Kupując torebki z sieciówek, nosisz je maksymalnie przez dwa lata, a w większości przypadków wyrzucasz je już po kilku miesiącach, gdy ich materiał całkowicie się zedrze, zamek zardzewieje, a podszewka wypełni się dziurkami. Luksusowa torebka liu jo będzie ci służyć znacznie dłużej. Za to właśnie powinnaś ją docenić.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here