Większość kobiet marzy o szafie wypełnionej samymi luksusowymi produktami. Nie każdego stać jednak na spełnienie tych skrywanych przed wszystkimi pragnień. Oczywiście powodem, który to uniemożliwia, są po prostu pieniądze, a raczej ich brak bądź niedostateczna ich ilość. Bo luksus kosztuje i często kosztuje on tak wiele, że tylko nieliczni mogą sobie na niego pozwolić. Najzwyklejsza na świecie torebka louis vuitton potrafi kosztować oszałamiającą sumę kilkuset funtów, co w przeliczeniu na polską walutę daje wartość kilku tysięcy złotych. Na początku może się wydawać, że coś takiego musi mieć idealną jakość. Powinno zostać wykonane z tak porządnych materiałów, które przetrwają każdą próbę czasu i będą w stanie wytrwać w idealnym stanie nawet przez kilka długich lat. Tylko te kobiety, które rzeczywiście jest stać na kupowanie luksusowych produktów, wiedzą jednak o tym, że nie zawsze ich wysoka cena przekłada się na ich trwałość czy nawet sam wygląd. Ważne jest więc to, aby nauczyć się wybierać odpowiednie markowe produkty. Torebka, którą sam producent uznał za luksusową, w rzeczywistości wcale nie musi taka być. A o tym trzeba pamiętać, by nie dać się nikomu oszukać i nie dać się zwieść sztuczkom marketingowym.
A właściciele najbardziej designerskich i rozpowszechnionych na świecie marek doskonale wiedzą o tym, za co klienci są w stanie zapłacić najwięcej. Umiejętnie wykorzystują tą wiedzę podczas projektowania i tworzenia nowych artykułów. Dla największych koncernów pracują setki tysięcy ludzi. Niby torebka louis vuitton reklamuje się nazwiskiem jednego z najsłynniejszych projektantów tego świata, ale w rzeczywistości na ten moment nie ma on zbyt wielkiego wpływu na rozwój marki. Odpowiada za nią cały sztab ludzi – zespoły projektantów, marketingowców i specjalistów od produkcji. Wszyscy mają jeden i ten sam cel. Chcą utworzyć produkt, który będzie wyglądać na luksusowy i za który klienci będą w stanie zapłacić jak najwięcej. Największe marki mają swoje triki i sztuczki, dzięki którym takie cele udaje im się osiągać. Oczywiście przeciętny klient nie ma o tym wszystkim zielonego pojęcia. Wydaje mu się, że płaci za markowy wyrób, podczas gdy w rzeczywistości jego prawdziwa wartość jest znacznie niższa aniżeli wskazywałaby na to jego cena.
Wygląd to nie wszystko. Torebka może prezentować się tak wspaniale, iż jej wartość dzięki samemu designowi kilkukrotnie wzrasta. Liczy się tutaj przede wszystkim uwzględnienie w jej wyglądzie najnowszych trendów. Kobiety dobrze wiedzą, co w modzie piszczy i jako że interesują się ją na co dzień, potrafią odróżnić stylowe dodatki od tych, które już dawno przestały być na topie. Chcą natomiast płacić tylko za te rzeczy, z których pomocą zagwarantują sobie modny wygląd. Szukają więc wśród ekskluzywnych wyrobów rzeczy zgadzających się z aktualnymi trendami. Przeważnie są one dużo droższe od tych, które pochodzą z dawnych kolekcji, stworzonych kilka lat temu czy nawet te kilka miesięcy temu. Bo chociaż dawniej modę rozróżniano wyłącznie na tą zimową i letnią, dziś w całym roku mamy aż kilkanaście odmiennych sezonów. Średnio co miesiąc twórcy tworzą nowe trendy, a społeczeństwo stara się do nich dostosować. Podążając jednak za modą na ślepo, trzeba by było rocznie wydawać na luksusowe wyroby, ubrania i dodatki średnio kilkadziesiąt tysięcy złotych. A jaki ma to sens? Oczywiście żaden.
Prawdziwie luksusowa torebka louis vuitton powinna potwierdzać swoją wartość wyłącznie swoją jakością. Oczywiście nie można powiedzieć, że może ona źle wyglądać – jeżeli klientka decyduje się już na zapłacenie za nią tych kilku tysięcy złotych, czyli równowartości jednej swojej miesięcznej pensji, chce, aby jej design zachwycał każdego i by rzucał się w oczy. Projektanci zazwyczaj jednak bardzo o to dbają. Dużo mniejszą wagę przykładają natomiast do jakości swoich produktów, dlatego o nią musi się zatroszczyć sam klient. To on powinien sprawdzić, czy rzecz, którą kupuje, jest warta wydania na nią jakichkolwiek pieniędzy.